Com ja vam anunciar al desembre, una nova activitat ha entrat amb força a les aules del nostre col·legi. És tracta de l’Scrabble, un joc que combina llengua, estratègia, matemàtiques i treball en equip.

Tot i que els alumnes de 1r d’ESO són els qui millor han acollit l’activitat, cada vegada són més els companys d’ESO i Batxillerat que pregunten i demanen jugar. Així que, passats tres mesos de la inauguració del Club d’Scrabble, podem fer un balanç positiu i estem segurs que continuarà creixent.

Per això posar a prova les destreses de l’alumnat participant, el proper dijous 4 d’abril algunes alumnes participaran en el IV Campionat Escola Scrabble en Valencià, que se celebrarà a Nules. L’entrada és lliure i esteu tots convidats a esta experiència enriquidora.