IMG-20180324-WA0000Hui dilluns estem d’ENHORABONA. Ahir diumenge, des de Barcelona, els alumnes participants a la XIX EXPORECERCA es van emportar dos premis. Els dos projectes que el professor Cisco Marco havia presentat amb les seues alumnes de 4t i 3r d’ESO han estat guardonats. La investigació sobre els Gallipatos, de les alumnes de 4t, ha obtingut el 2n Premi en la categoria general. A més, el treball sobre observació i recol·lecció de micrometeorits, dels alumnes de 3r d’ESO, ha obtingut el Premi Radioclub La Salle.

D’altra banda, hui ben matí hem conegut que l’alumna Berta Beteta, de 1r d’ESO A, ha sigut mereixedora del 1r Premi de redacció del concurs Convivència a les Aules, organitzat per la Policia Local i l’Ajuntament de Vila-real.

Un bon comiat, sense dubte, de la segona avaluació. ENHORABONA a tots els premiats i premiades.

I recordeu que amb el treball s’aprén, però també té recompensa. Ací podeu veure el vídeo de la cerimònia de lliurament dels premis.