Esta primera setmana després de vacances està sent molt variada i enriquidora. Vam començar dimarts amb la visita d’una jutgessa a l’alumnat del grup d’humanitats de 1r de Batxillerat, que els va informar i orientar sobre les diverses eixides professionals del Grau de Dret.
Ahir, tres alumnes de 4t d’ESO van visitar les instal·lacions de l’Oceanogràfic per contactar amb els biòlegs que els ajudaran amb el seu projecte científic sobre les meduses.
A més, l’alumnat de 2n d’ESO van participar en unes sessions sobre el tabaquisme impartides per psicòlegs de l’Associació espanyola contra el càncer de Castelló.
I hui dijous, els grups de 1r d’ESO han tingut l’oportunitat de conéixer els membres de la secció canina de la Policia Local de Vila-real.
En tots els casos, els visitants ens han felicitat per l’interés i el bon comportament de l’alumnat.