L’alumnat de 4t d’ESO ha assistit dimarts 19 de novembre als tallers oferits per l’Ajuntament de Vila-real contra la violència masclista.

Este projecte consistix en la realització de tallers de teatre fórum i forma part de les accions que la Regidoria d’Igualtat porta a terme per prevenir certes conductes. Així doncs, Com quedem?, és el projecte dirigit per la companyia Teatre de Caixó i té l’objectiu de construir relacions sexoafectives sanes durant l’adolescència a través de representacions teatrals participatives i reflexives.

Podeu llegir la notícia de premsa ací.

De la mateixa manera, cal parlar sobre el certamen literari organitzat per la Diputació de Castelló i l’Associació Avafir, en el qual una de les nostres alumnes de 2n de Batxillerat ha obtingut un diploma per la seua participació.