viatge a BarnaEls alumnes María Ayet Meseguer i Diego Piqueras Losilla, de 1r de Batxillerat B, ja están de camí a Barcelona. Acompanyats del professor Cisco Marco, des de demà fins dissabte 8 d’abril, els alumnes exposaran i explicaran al públic assistent el seu treball d’investigació, realitzat el curs passat i ampliat durant el present. Cal remarcar tres coses: que el Col·legi Santa Maria és l’únic representant castellonenc en aquest certamen internacional, que el treball dels alumnes ha estat seleccionat d’entre vora 800 investigacions de tot el món i, en tercer lloc, que en els cursos anteriors, els nostres alumnes ja han sigut mereixedors en dues ocasions consecutives del Premi de l’Associació catalana de Biologia.

Molta sort!!CARTELL