IMG-20181108-WA0001

Les alumnes de 1er de Batxillerat del Col·legi Santa Maria Paula Badenas, Alba Mitjans i Ana Palasí, han estat en el Festival  Vedy a Techniky Amavet celebrat a Bratislava. Durant els dies 8 i 9 de novembre, les alumnes del centre han presentat el projecte d’investigació sobre la reintroducció de l’ofegabous a la Serra d’Espadà.

Aquest treball va ser presentat el curs passat després de dos anys d’investigació amb la col·laboració amb la Conselleria de Medi Ambient,el centre de Recuperació de Flora i Fauna d’El Palmar, la Fundació Oceanogràfic, el Parc de la Serra d’Espadà, l’Ajuntament de Suera i l’empresa Personas y Tecnología. Els resultats es van exposar al mes d’abril a l’Exporecerca Jove de Barcelona, on van obtenir el segon premi. Cal recordar que, a aquest certamen, hi concorrien vora 200 treballs d’investigació científica d’estudiants de tot el món.

En la mostra de Bratislava, les estudiantes han compartit experiències entre investigadors i han pogut presentar internacionalment aquest animal tan mediterrani.