Hui dijous 21 de març, ha tingut lloc la I Fira de la Ciència del Col·legi Santa Maria. A l’acte, ha acudit l’inspector d’Educació, el regidor i la regidora d’Educació i d’Innovació de l’Ajuntament de Vila-real. A banda, també han estat acmopanyant-nos l’APA en ple i el director de CEFIRE de Castelló. A tots ells, moltes gràcies pel suport.

A les 10 en punt ha tingut lloc la presentació de la Fira davant tot l’alumnat participant i col·laborador. A continuació, les autoritats, acompanyades per la Direcció i el professor Cisco Marco, han visitat cada expositor i cada experiment, on els alumnes investigadors han explicat en què consistix el seu treball.

Al llarg de matí i la vesprada, tot l’alumnat del centre passarà per la Fira de manera ordenada i escalonada.

Però el vertader plat fort ha arribat de veprada. A partir de les 15h, 15 exalumnes, universitaris, investigadors i professionals, han acudit al centre per formar part del Jurat que decidirà quins són els millors projectes d’investigació, els millors treballs de tecnologia i la millor cadira de cartró.