Des de ja fa cinc anys, el col·legi Santa Maria és el representant castellonenc en l’Exporecerca Jove de Barcelona. Poder participar-hi no és fàcil, ja que cal passar una fase prèvia de selecció de treballs. Enguany també hi ha hagut sort i els organitzadors de les jornades investigadores ha cregut convenient que tres projectes presentats pels nostres alumnes hi puguen assistir. Així, no sols som el centre castellonenc que més projectes aporta a la fira internacional, sinó també el centre espanyol amb més representants.

Esperem que este cap de setmana, des de dijous 27 fins dissabte 29 de febrer, els tres equips d’alumnes gaudisquen explicant les seues investigacions. Elles i ells són Patricia Marco Gaya, Alba Serrano García (investigació sobre el Trios Cancriformis i la seua resistència als canvis climàtics), Adrea López Endrino i Miguel Llorens Camarillas (amb el seu edifici modular multifuncional) i Rubén Badenas i Alejandro Miguel (amb la seus idea de reciclar plàstics amb els cucs de l’espècie Galleria mellonella).

Molta sort a tots i totes.