IMG-20181116-WA0011Quatre alumnes del grup de 1r de Batxillerat, Ainara Gimeno, Carla Gimeno, Lydia López i Ana Mezquita,  han rebut de mans de l’alcalde de Vila-real el primer premi del concurs escolar «La ciutat de Vila-real cap al desenvolupament sostenible”. Promogut per l’Ajuntament de ciutat, aquesta és una de les activitats que han tingut lloc durant el 13é Mes de la Sostenibilitat.

En la gala de cloenda, que es va celebrar dijous 15 de novembre a les 19h a la casa dels Mundina, no sols van recollir el premi, sinó que també van exposar el seu projecte davant del públic assistent. La idea sobre la qual han treballat, mereixedora del guardó, ha estat l’estudi de la degradació dels barrancs de Vila-real i les propostes per redreçar l’ecosistema a nivell local.

El nostre centre és un col·laborador habitual de les activitats del Mes de la Sostenibilitat i les Jornades d’Educació Ambiental, totes elles promogudes per l’Ajuntament de Vila-real. Tot i això, cal dir que en els darrers 5 anys, el col·legi Santa Maria ha sigut premiat en 7 certàmens científics de caràcter local, provincial, nacional i internacional. En tots ells, la investigació ha estat dirigida pel professor Sisco Marco.