Estimades famílies i alumnat.

Un any més, el Grup Excursionista del Col·legi Santa Maria vos convida a unir-vos a la pròxima eixida. Iaios, pares, germans, alumnes i exalumnes estan convidats.

El pròxim diumenge 7 d’abril, està programada la visita al castell de Castro, ubicat entre els termes d’Eslida, Alfondeguilla i Xóvar. Aprofitant la commemoració del final de la Guerra Civil Espanyola, pujarem des d’Eslida fins al castell, lloc en què trobarem restes de trinxeres. Ens acompanyarà el cronista d’Eslida, qui ens explicarà el pas del conflicte per la serra Espadà i més en concret en la zona.

L’autobús eixirà des de davant del col·legi a les 8:15 del matí i és gratuït per a qui vulga assistir. L’hora aproximada de tornada a Vila-real seran les 14:00h.

Més informació i inscripcions: 964 533 577