Hui dilluns 25 de setembre inaugurem el curs del Grup Solidari del Col·legi Santa Maria. Per això, hem tingut un convidat d’excepció, el senyor Enrique Cortés, president de l’associació Càritas Interparroquial Vila-real.
Els i les alumnes membres del Grup Solidari, juntament amb Montse Chesa, coordinadora del grup de voluntaris, i el Director del centre, han compartit una xarrada molt motivadora del president de Càritas.
Paral·lelament, s’ha aprofitat per presentar al nou alumnat la possibilitat de formar part del Grup Solidari del col·legi. En breu, passaran per les classes per explicar més detalladament com funciona este grup de voluntariat d’acció social i les campanyes que s’implementen al centre.
Per últim, l’alumnat ha aprofitat la visita per entregar-li un xec de 555€, quantitat que es va replegar en la rifa que vam celebrar al juny, durant el sopar de l’APA de final de curs.