Esta setmana, celebrarem la VIII CURSA SOLIDÀRIA del Col·legi Santa Maria. El Grup Solidari, amb l’ajuda de l’alumnat d’ESO i Batxillerat, ha preparat amb molta il·lusió la carrera, que tindrà lloc dimecres, dijous i divendres. Enguany, per causes conegudes per tothom, correrem separadament per classes, amb una finalitat ben solidària: millorar la qualitat de vida dels xiquets i xiquetes de Filipines.

Durant tota la setmana passada i esta, els grups han dedicat alguna sessió a la conscienciació sobre el tema. Per a fer-ho, s’ha visionat el documental «El Monstruo Invisible», dirigit pels germans Javier i Guillermo Fesser.

A casa haureu comprovat que els alumnes han estat buscant patrocinadors per a recaudar tants diners com siga possible per a la causa. Una vegada més, la comunitat fel Col·legi Santa Maria serà un exemple de solidaritat. Gràcies a tots els participants i col·laboradors.