L’Ajuntament de Vila-real ha organitzat enguany la primera edició del concurs Memorial Democràtic. L’alumnat de 1r de batxillerat dels centres educatius de Vila-real hi han pogut participar en dues seccions: el certamen literari «CONTA’NS LA TEUA HISTÒRIA”, en la qual havien de contar un relat sobre la postguerra i la dictadura a la nostra ciutat, i el treball de recerca, que havia de contenir una investigació acadèmica sobre algun aspecte de la Guerra Civil a la ciutat.

Des del col·legi Santa Maria, hi han participat dotze projectes d’alumnes de l’assignatura «Història del món contemporani» de 1r de Batxillerat. I dos d’eixos treballs han aconseguit premi. Marta Ferrando Martí ha quedat finalista en la categoria de conte literari i, per la seua banda, Daniela Daniel Saporta ha estat la guanyadora del treball de recerca.

L’enhorabona a les dues!!!