20161104_121113El Col·legi Santa Maria de Vila-real oferix als seus alumnes de 4t d’ESO i 1r de Bactxillerat un curs intensiu de coaching anomenat “Ocupar-nos per a no preocupar-nos”. Amb aquesta premissa, el centre estrena aquesta activitat que treballa, d’una banda l’educació emocional i, de l’altra, les ferramentes bàsiques per a afrontar les situacions d’inseguretat o angoixa típiques de la vida estudiantil. L’encarregat d’impartir el curs ha estat José Luis Vicente Saura, a qui li agraïm sincerament la seua proposta i treball.

És habitual entre l’alumnat d’aquests nivells que es troben desbordats per les exigències del currículum. I açò pot portar a situacions de desconfiança, inseguretat, ansietat i inclús angoixa. El centre pretén que els alumnes coneguen les tècniques adequades per tal d’afrontar els exàmens, obtindre millors resultats i un rendiment major. Però també per a potenciar l’autoestima i l’amor propi, factor indispensables per a la bona convivència dins i fora del centre. Durant les 3 hores que ocupa aquest curs intensiu de Coaching es treballaran aspectes importants com la recerca de l’actitud òptima per a l’estudi, la gestió del temps, l’eliminació de distraccions, la col·laboració i el treball en equip. En definitiva, aprendre a ocupar-se i a actuar.