image

Com ja ve sent habitual, 2 treballs de 4 alumnes de 4t d’ESO han estat seleccionats per participar en l’EXPORECERCA de Barcelona. Acompanyats del professor Cisco Marco,  Lucia Arnau Vicent, Àlex Claverías Martínez, Alejandro Gil Cebrián i Neleta Mas Pallarés han exposat durant els dies 1 i 2 de març els seus treballs d’investigació, realitzats durant el curs present. El primer treball porta per títol «Portumnus latipes» i versa sobre la conservació del cranc calavereta. El segon treball és un projecte per a la conservació del tauró bastina i estudia l’efecte del canvi climàtic en el seu desenvolupament embrionari. Justament aquesta segona investigació ha sigut mereixedora del 3r premi del certamen, que consiteix a participar en la fira internacional I-Fest 2 a Tunis.

Cal remarcar tres coses: que el Col·legi Santa Maria és l’únic representant castellonenc en aquest certamen internacional, que els treball dels alumnes ha estat seleccionat d’entre vora 800 investigacions de tot el món i, en tercer lloc, que en els cursos anteriors, els nostres alumnes ja han sigut mereixedors en quatre ocasions de diversos premis.

Molta sort!!