Ni més ni menys que tres projectes han sigut escollits en la convocatòroa EduCaixa Challenge, de la Fundació La Caixa, d’entre 1254 treballs enviats per estudiants d’ESO, Batxillerat i Formació Professional de tot Espanya i Portugal. La investigació sobre la Leishmaniosis i l’efecte que el canvi climàtic està produint en els mosquits transmissors, una altra sobre el llenguatge de les plantes i la tercera sobre l’origen de l’arena de les nostres platges estan sent exposades a Barcelona entre els dies 4 i 7 de maig. En aquesta exposició científica, alhora, les alumnes participen en un campus on es desenvolupen idees i projectes sobre temes que preocupen els joves i que desperten el seu interés per millorar l’entorn on viuen.

Des de Barcelona, una salutació de Alba Tena, María Rafya, Anna Miró, Paola Mechó, Victoria Bleda, Aitana Dempere, Paula Martínez, Helena Gimeno i Berta Beteta