Un any més, la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real de la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Vila-real han organitzat la Fira DESTACA. Els dies 11, 12 i 13 de novembre, l’Auditori Municipal de Vila-real ha acollit diverses activitats com mostres, conferències o  taules de reptes per streaming al voltant de la investigació científica i el seu paper importantíssim en el món actual. Però la proposta estrella, sense cap dubte, han estat els grups d’investigació locals i provincials convidats ad hoc per explicar la seua tasca investigadora.

I com no, entre eixos convidats hi ha alumnes del nostre centre. Cal recordar que ja són prop de deu anys els que l’Ajuntament compta amb l’alumnat investigador del col·legi Santa Maria en diversos certàmens i convocatòries locals per tal que exposen les investigacions guanyadores de diversos certàmens científics nacionals i internacionals.