orquidies casa oliAhir 5 de març, els alumnes de 4t van assistir a la inauguració de l’exposició fotogràfica “Les nostres orquídies”, a la Casa de l’Oli de Vila.-real. La mostra és fruit del treball del fotògraf Lluís Ibáñez Melià i consta de 46 fotografies de diverses espècies d’orquídies silvestres valencianes.
L’exposició es completa amb el treball d’investigació que l’any 2016 van crear els alumnes del nostre centre, Maria Ayet i Diego Piqueras, actualment estudiants de 2n de Batxillerat al Col·legi Santa Maria. Els organitzadors de l’event, l’Ateneu de Natura i la Regidoria de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Vila-real, han convidat el nostre centre a col·laborar en l’acte d’inauguració amb l’explicació del treball que va ser merexedor del 1r accèssit de la XVIIIena edició d’Exporecerca, Premis Magma, celebrada a Barcelona anualment, on el nostre alumnat ja ha aconseguit diversos premis i guardons importants.