Per quart any consecutiu, el Seminari d’Educació Ambiental de Castelló (CsEA) organitza en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport mitjançant el Cefire de Castelló, l’Associació Valenciana d’Educació Ambiental i Desenvolupament Sostenible (AVEADS) i l’Ajuntament de Vila-real, la Trobada d’Intercanvi d’Experiències en Educació Ambiental adreçada al món escolar. Es tracta d’un encontré de centres, on el propi alumnat presenta les experiències de caire mediambiental que están treballant durant aquest curs, amb l’objectiu d’apostar per una millora ambiental i social tant del propi centre escolar, com de l’entorn que l’envolta. La celebració de la IV Jornada tindrà lloc el dissabte 3 de juny a les instal·lacions de l’Ermitori de la Mare de Déu de Gràcia a Vila-real.