fira cienciaJa falta poc per a la celebració de la I Fira de la Ciència del Col·legi Santa Maria. El proper dijous 21 de març, tota la comunitat educativa participarà en aquesta fita científica i investigadora.
La mostra aplegarà tots els treballs d’investigació, exposicions i projectes que s’estan realitzant actualment al centre. A més, s’exposaran els treballs de tecnologia de l’alumnat d’ESO, els quals concorreran en el concurs de Tecnologia.
També es decidirà el concurs de cadires de cartró, com ja vam anunciar abans de Nadal. A banda d’això, hi haurà activitats diverses com l’extraescolar de Robòtica, la presentació d’una taula periòdica gegant construïda per l’alumnat de 3r i 4t o el legendari pont de Leonardo.
Com a plat fort, tindrem el plaer d’acollir els exalumnes que, durant la seua estada al centre, van investigar i concórrer a diversos certàmens científics nacionals i internacionals. Ja de pas, ens aprofitarem d’ells i conformaran el jurat que atorgarà els premis d’aquesta I Fira de la Ciència.

Aprofitem per convidar a totes les famílies i a totes les persones que vulguen acostar-se a gaudir d’aquesta fira de la ciència. L’horari de visita lliure serà a partir cde les 15:15 h.