20170609_195325Com tots els cursos, enguany també celebrarem el final de curs amb un festival preparat pels alumnes. Música, teatre i altres activitats s’aplegaran este divendres 15 de juny al Saló de la Caixa Rural de Vila-real. La sessió per a 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat serà a les 18h, mentre que la sessió per a 1r i 2n d’ESO serà a les 19:15h.
Com que l’aforament és limitat, a cada alumne se li han donat 2 entrades. En cas de no usar-les, es poden tornar al centre per tal de redistribuir-les.- Així mateix, si algú necessita alguna localitat addicional, les pot demanar al centre fins el divendres.
En acabar les funcions, ens traslladarem tots al Col·legi, on soparem de pa i porta. Durant la vetlada, tindrem sortejos i música. L’APA facilitarà la beguda i les postres.