Antiguos alumnos

antics alumnes

Sou molts els que heu crescut, participat i conviscut al Col·legi Santa Maria de Vila-real. A tots vosaltres i a les vostres famílies vos donem les gràcies per haver confiat en el projecte educatiu del centre. I sobretot per les mostres d’afecte que es manifesten quan exalumnes i exprofessors ens trobem anys després, ja siga dins de las aules amb els vostres fills o fora d’elles.

Per a tots vosaltres, el més sincer agraïment.

Macrotrobada juny 2009

ESTE ES EL VOSTRE FACEBOOK

Entre altres, en ella mantenim viva la memòria del vostre pas pel centre. Entreu, retrobeu-vos amb els vostres companys, visiteu les galeries de fotos i envieu-nos les que tingueu. I no oblideu deixar el vostre comentari.

2015-2016: 25 ANIVERSARI DEL COL·LEGI SANTA MARIA

El curso 2015-2016 es van complir 25 anyos del naixement de les actuals instal·lacions del Col·legi Santa Maria. Per este motiu, realitzem diverses activitats al voltant d’este event, amb la fi de commemorar el quart de segle del vostre centre.
Punxa en la imatge de baix per veure el programa d’activitats.