logo-ciencia-en-accion-2009-300x183Tot i que el curs ja ha finalitzat, hem d’anunciar un nou premi aconseguit pel professor Cisco Marco i els seus alumnes investigadors. En aquest cas, es tracta del projecte titulat “Deteció de meteorits amb ones de ràdio”, dels alumnes de 2n d’ESO Rubén Badenas Bernal, Dina Lin i Marwua Rafya Omari. Cal recordar que el treball de recerca ja va ser mereixedor d’un premi a la XIX Exporecerca Jove celebrada a Barcelona al març. Ara, es tracta del certamen internacional Ciencia en Acción, concretament en la modalitat “INVESTIGA EN ASTROFÍSICA-ADOPTA UNA ESTRELLA”, que se celebra a Viladecans (Barcelona). Tindrem més notícies a l’octubre, quan Rubén, Dina i Marwa exposen la seua investigació.  Enhorabona, de nou, als tres.